• Facebook
  • Numer konta:
    96 1240 2496 1111 0010 3943 1113

Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej ruchowo

Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie w ramach rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia oferty cenowej  na zakup specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego -podnośnika ściennego LeviCare realizując projekt „Wzrost samodzielności i aktywności osób z niepełnosprawnością poprzez ciągłą, wielospecjalistyczną działalność terapeutyczno-rehabilitacyjną.” na podstawie umowy nr ZZO/000297/03/D z dnia 26 kwietnia 2022 roku zawartej z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo z siedzibą w Lublinie
    ul. Doświadczalna 46, 20-236 LUBLIN
    Tel/fax.: 81 744-53-18
    www.doswiadczalna.pl;
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    REGON 430926865; NIP 946-21-43-307
  2. Tytuł zamówienia:
    Zakup specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego - podnośnika ściennego LeviCare do Stowarzyszenia Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo z siedzibą w Lublinie.
  3. Cel zamówienia:
    Celem zamówienia jest zakup specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego - podnośnika ściennego LeviCare
  4. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest podnośnik ścienny LeviCare stosowany w opiece nad osobami z niepełnosprawnościami.

      Dane techniczne:
      Wymiary podnośnika:
      • Zasięg ramienia 920-1340mm
      • Wysokość urządzenia 735mm
      • Promień obrotu 0°-180°
      • Odległość poziomej osi obrotu ramienia od ściany 125mm
      • Odległość pionowej osi obrotu od ściany 65mm
      • Zakres podnoszenia 1130mm
      • Szerokość podstawy 80mm
      • Min. Odległość mocowania podstawy od sufitu
      • Standardowa wysokość montażu 850mm
      • Całkowita masa(bez podstawy, wieszaka, kamizelki) 12,5kg
      • Max. Obciążenie 140kg
      • Siła potrzebna do obsługi pilota ≤5N
      • Poziom hałasu ≤44dB

        Dane elektryczne:

      • Prąd zasilający skrzynkę kontrolną 230V AC,50Hz,1000mA
      • Prąd wychodzący ze skrzynki kontrolnej 24V DC,100VA (Max)
      • Prąd zasilający siłownik 24V DC,
      • Max. Pobór prądu (siłownik) 7A
      • Bateria Q140 2,2 Ah;24V
      • Klasa szczelności baterii Q140 IP66
      • Klasa szczelności skrzynka kontrolna IP66
      • Klasa szczelności siłownika IP66
      • Klasa szczelności pilota IP66
      • Cykl pracy 10% lub 1 minuty pracy ciągłej, a następnie 9 min przerwy
    2. Dodatkowe wymagania:
      • oferta cenowa ma obejmować koszt dostawy i montażu sprzętu
      • dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,
      • firma powinna zapewnić dwu letni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  5. Wykaz dokumentów, które należy złożyć:
    1. Formularz oferty według wzoru
    2. Oświadczenie Wykonawcy
  6. Maksymalny termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
    1. Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć: osobiście, pocztą lub firmą kurierską do siedziby Zamawiającego (ul. Doświadczalna 46, 20-280 Lublin) lub mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formie skanu w terminie do dnia złożenia ofert. Decydujące znaczenie dla zachowania oceny powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
    2. Oferta składana w formie pisemnej musi znajdować się w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
    3. Termin składania ofert mija 19.05.2023 o godzinie 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 13:00 w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Na Rzecz Dzieci I Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo.
  7. Kryteria wyboru:
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, której przypisano wagę 100%.

  8. Warunki płatności:
    Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę po należytym wykonaniu usługi i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku w terminie 21 dni od daty doręczenia.

  9. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:
    Iwona Szyszko-Wiceprezes Zarządu
    tel.: 506 078 993,
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  10. Informacje dodatkowe:
    1. Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
    2. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim przypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
      • zmiany lub odwołania zapytania ofertowego,
      • zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości,
      • unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty
    4. Zamawiający zastrzega również, że ewentualne rozstrzygnięcie wyników Rozeznania nie kreuje obowiązku zawarcia umowy i nie może stanowić podstaw do zaciągania zobowiązań przez wybranego Wykonawcę ani roszczeń z jego strony względem Zamawiającego.

Dokumenty do pobrania: