• Facebook
  • Numer konta:
    96 1240 2496 1111 0010 3943 1113

Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej ruchowo

Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo w Lublinie w ramach rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia oferty cenowej  na zakup pionizatora Static/Walker z funkcją reedukacji chodu realizując projekt „Wzrost samodzielności i aktywności osób z niepełnosprawnością poprzez ciągłą, wielospecjalistyczną działalność terapeutyczno-rehabilitacyjną.” na podstawie umowy nr ZZO/000297/03/D z dnia 26 kwietnia 2022 roku zawartej z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
    Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo z siedzibą w Lublinie
    ul. Doświadczalna 46, 20-236 LUBLIN
    Tel/fax.: 81 744-53-18
    www.doswiadczalna.pl;
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    REGON 430926865;
    NIP 946-21-43-307
  2. Tytuł zamówienia:
    Zakup specjalistycznego urządzenia rehabilitacyjnego – pionizatora Static/Walker z funkcją reedukacji chodu   do Stowarzyszenia Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo z siedzibą w Lublinie.
  3. Cel zamówienia:
    Celem zamówienia jest zakup specjalistycznego urządzenia rehabilitacyjnego -  pionizatora Static/Walker z funkcją reedukacji chodu
  4. Opis przedmiotu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pionizatora Static/Walker z funkcją reedukacji chodu.

    Wymagania:
    • Funkcja samodzielnego  ćwiczenia przez pacjenta wstawania i siadania.
    • Funkcja urządzenia do reedukacji bądź utrzymania funkcji chodu.
    • Płynna regulacja kąta ruchu w stawach kończyn dolnych
    • Wspornik pleców i głowy
    • Wspornik ramion
    • Separator kończyn dolnych

Dane techniczne:

    • Zakres podnoszenia: Bezstopniowy, od pozycji siedzącej do pozycji stojącej
    • Regulacja wysokości siedziska/wsporników bocznych
    • Regulacja pelot kolanowych
    • Waga pacjenta:60-90kg
    • Wzrost pacjenta: 160-190cm
    • Koła jezdne  z blokadą kierunku jazdy i hamulcem

4.2. Dodatkowe wymagania:

    • oferta cenowa ma obejmować koszt dostawy i montażu sprzętu
    • dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,
    • firma powinna zapewnić dwu letni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  1. Wykaz dokumentów, które należy złożyć:
    5.1. Formularz oferty według wzoru
    5.2. Oświadczenie Wykonawcy
  2. Maksymalny termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
    6.1. Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć: osobiście, pocztą lub firmą kurierską do  siedziby Zamawiającego (ul. Doświadczalna 46, 20-280 Lublin) lub mailowo na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formie skanu w terminie do dnia złożenia ofert. Decydujące znaczenie dla zachowania oceny powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
    6.2. Oferta składana w formie pisemnej musi znajdować się w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
    6.3. Termin składania ofert mija 04.12.2023 o godzinie 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 13:00 w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Na Rzecz Dzieci I Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo.
  3. Kryteria wyboru:
    Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował:
    • kryterium ceny=80%
    • kryterium innowacyjność=20%
  4. Warunki płatności:
    Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę po należytym wykonaniu usługi i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku w terminie 21 dni od daty doręczenia.
  5. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:
    Iwona Szyszko- tel.: 506 078 993, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Informacje dodatkowe:
    10.1. Wybrany wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
    10.2. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim przypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy.
    10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    • zmiany lub odwołania zapytania ofertowego,
    • zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości,
    • nieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty

10.4. Zamawiający zastrzega również, że ewentualne rozstrzygnięcie wyników Zapytania nie kreuje obowiązku zawarcia umowy i nie może stanowić podstaw do zaciągania zobowiązań przez wybranego Wykonawcę ani roszczeń z jego strony względem Zamawiającego.

 

Do pobrania