• Numer konta:
    96 1240 2496 1111 0010 3943 1113

Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej ruchowo

Wyjazd integracyjny

W dniach 18–24.08.2024 odbyła się wycieczka do Elbląga- Trójmiasta i Olsztyna.
Pierwszego dnia mieliśmy przejazd do Elbląga, w godzinach popołudniowych zostaliśmy zakwaterowani w Hotelu Młyn. Po obiadokolacji korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA.

Następnego dnia mieliśmy przejazd do Gdyni, z Gdyni udaliśmy się do Helu statkiem. Podczas rejsu zwiedzaliśmy piękne uroki morza i nadmorskich miejsc. Na Helu zwiedziliśmy Fokarium, mieliśmy okazję zobaczyć dokarmianie fok w porze obiadowej. Spacerowaliśmy po deptaku, wybraliśmy się na zakup pamiątek następnie relaksowaliśmy się przy kawie i lodach. Z Helu do Elbląga wracaliśmy drogą morską i lądową. Po obiadokolacji korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA.

Trzeciego dnia zwiedzaliśmy Ośrodek Kultury Morskiej w Gdańsku- wystawy stałej „Ludzie ludów świata" i wystawy interaktywnej „Ludzie, statki, porty". Następnie zwiedzaliśmy piękne ulice Gdańska. Po obiadokolacji korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA. Wieczorem odbyła się dyskoteka- tańczyliśmy, śpiewaliśmy.

Kolejnego dnia odwiedziliśmy dwa obiekty w Gdyni: pierwsze Muzeum Emigracji- poznaliśmy los rodziny spod Rzeszowa oraz innych sławnych i anonimowych ludzi, którzy wyemigrowali do Ameryki. Potem zwiedziliśmy Centrum Nauki Experyment- gdzie znajdowały się interaktywne wystawy i przestrzeń do twórczego eksperymentowania. Po obiadokolacji korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA. Wieczorem wybraliśmy się na kręgielni.

Piątego dnia udaliśmy się do Sopotu- nie było ciepło, ale aktywnie i z uśmiechem spacerowaliśmy po molu. Po obiedzie korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA. W ramach kolacji były kiełbaski z grilla.

Następnego dnia pojechaliśmy do Olsztyna, gdzie zwiedzaliśmy Stare Miasto, Zamek Biskupów oraz Wysoka Bramę. Kolejnym punktem wycieczki było Planetarium, po obiadokolacji korzystaliśmy z hotelowego Aqua SPA. Po małym odpoczynku ponownie wybraliśmy się do kręgielni.

Siódmego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu wyruszyliśmy w powrotną drogę do Lublina.

Poniżej fragment fotorelacji z wyjazdu.